Nostalgi

Jag saknar de sena nätterna och tidiga mornarna i Uppsala, sittandes på en pakethållare i soluppgången med mitt rödhåriga yrväder och Kleerups Thank you for nothing från mobilen. Jag vill åka båt, ligga på en uppblåst våffla och sola. Jag vill dricka alldeles förmycket rosé och jag vill vakna vid 13 av starkt ljus, halsa mousserande i gungan utanför J med E. Jag vill hålla någons hand i solen. Jag vill titta ut genom fönstret och se Sebastian sitta utomhus i morgonrock och tofflor med morgonciggen dinglandes i mungipan, jag vill skratta åt hur rolig kvällen var. Jag vill gå barbent och värma ansiktet i solen. Jag vill ha sommar igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

we can do it again, we can do it again

2008-11-10 @ 21:08:27
Postat av: Emelie

Let's do it again. marcie vill ut på äventyr igen (dock inte fastna i ett cykelhjul och tappa pälsen)

2008-11-10 @ 21:09:29
Postat av: elisabet

no worries, jag är stadig på cykeln. (även om du inte är det)

2008-11-10 @ 21:10:38
Postat av: emelie

Jag är sjukt stadig, inte alltid dock. Jag tycker att vi våldgästar den nya hyresgästen på Svarmannagatan istället. Om jag inte minns fel så upplyste jag nog honom en ganska suddig kväll om att risken fanns att han skulle vakna upp bredvid mig en morgon. haha

2008-11-10 @ 21:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0