Le week-end

Efter en otroligt tråkig fredagskväll lyckades jag igår övertala Josefine att följa med mig ut och härja lite. Det blev en fantastisk kväll på 2.35:1 och terrassen med mycket dans, goda och mindre goda drinkar och en del skvaller. Helt perfekt kväll.

Nu till veckan väntas som vanligt en jävla massa jobb, vin med fröken Ring och förhoppningsvis lite julklappsköp vilket jag ännu inte ens börjat fundera på. Det lär nog sluta med att jag, som vanligt, är ute två dagar före julafton och stressshoppar samma saker som jag gav bort förra året. Och well, nästa helg firas min födelsedag med middag, drink och utgång - det ser jag fram mot!


Så sjukt snygga bilder, jag bjuder på dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0