Helg

Veckorna går alldeles för fort. Återigen en helg då jag inte har några hundraprocentiga planer och det stör mig. Ikväll tänker jag stanna hemma (trots Josefines peppiga "häng med ut och dansa"-sms) och ta igen lite av mitt enorma sömnunderskott och imorgon har jag en inbjudan till en herrmiddag hemma hos Mr.  Urso i Uppsala som jag inte kan bestämma mig för om jag orkar åka till eller inte. Visst är det alltid trevligt med massa män, mat och alkohol men efter veckans bravader så är jag som sagt lite sliten. Bakelser och Vicky, Cristina Barcelona på bio känns betydligt mer lockande, iaf inför ikväll.


Något i den här stilen känns lagom inför helgen. Inkluderar även de väl synliga höftbenen. (kanske borde skippa bakelsen och gå ut och dansa istället..).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0