Fredag

Det är sjukt hur fort veckorna går. När jag igår blev upplyst om att det var fredag idag så stod jag bara och gapade. Vad hände med tisdag och onsdag, skrotades de?

Man ska egentligen inte klaga på att arbetsveckorna går fort, antagligen gör de ju det därför att jag trivs med mitt jobb och inte lämnar kontoret fören frammåt 18-tiden på kvällarna, men jag hinner dock aldrig längre planera vad jag ska göra i helgen. Jag känner för kladdkakemuffins, Woody Allens senaste på bio och rasperry-mojitos - kanske en sväng till Berns om ekonomin tillåter. Vad det blir återstår att se. Trevlig helg! 

Kommentarer
Postat av: E

Jag är mer än på att göra dig sällskap till Berns!

2008-11-07 @ 10:30:49
URL: http://emeliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0