Fredag hela veckan

Gårdagen var även den fantastisk. Efter en dag fylld av illamående och huvudvärk mötte jag upp Fredrik, Daniel och Elisabet för middag på Vapiano och kaffe och mineralvatten på Riche. Det blev pasta med tomatsås för vissa, ingen mat alls för andra men en jäkla god pannacotta till dessert. Efter ett besök hos Daniel på Tre liljor begav jag mig hemåt för att sova ikapp några av mina förlorade sömntimmar men blev mer eller mindre tvingad av Jade att vända i dörren hemma och komma in till stan. Releasefest för minoutfit.se och att Signe och Salvatore blivit de nya klubbisarna på SpyBar och mer lyckat kunde det egentligen inte bli. Återigen fantastiska människor, Kleerup i Djbåset och drinkbiljetter - me definitely like. Relativt tidig hemgång och vid tvåtiden fullkomligt stupade jag i säng här hemma. Nu blir det mer jobb. 


bild stureplan.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0