(nästan) Ett halvår senare

Någonting som gått sjukt fort på senaste är tiden. Och idag är det ett halvår sedan jag kastade mig ut genom skolportarna på Östra Real, skrek och viftade med min vita mössa. 5 jäkla månader sedan. Och vad har jag egentligen hunnit göra sedan dess?

Samtidigt som jag trodde att det skulle kännas väldigt mycket annorlunda när man slutat skolan och att allt skulle förändras är jag förvånad över att det inte känns mer. Å andra sidan har otroligt mycket förändrats, både till det positiva och till det negativa, och åt något håll som inte går att sätta fingret på. Men när jag nu idag tittar tillbaka på hur mitt liv såg ut för 5 månader och 1 dag sedan så ser i stort sett inget ut som det gör idag.

Fem månader gick rekordsnabbt, och om 84 dagar flyttar jag till Paris. Jag både fruktar och önskar att de 84 dagarna ska gå lika snabbt.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag går ju på Matte C nu och om man ska vara riktigt petig så är det faktiskt bara 5 månader sen :P

2008-11-05 @ 14:46:41
URL: http://emwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0