Ännu tröttare dag

Jag får helt skylla mig själv, men jag kunde inte motstå frestelsen av gratis vin och champagne igår - och det blev en del. NK-eventet var sjukt trevligt. Gott vin,god mat och ja allmänt trevligt helt enkelt. Det bjöds på allt från afrikanskt till italienskt och lite vin alá Frithiofsson där emellan. Efter X antal glas vin och bubbel plockade Arman upp mig och vi begav oss först till TGIF och sedan vidare till Berns och 2.35.1. Bra drag, trevliga människor, goda drinkar och bra musik - en riktigt lyckad kväll som avslutades på Spybar innan jag vinglade hem till en vän i närheten, lagom rund under klackarna.

Ikväll blir det middag med lite vänner på Vapiano och efter det tänker jag sova i tusen år och hoppas att min förbaskade huvudvärk vill släppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0