Ynk

Jag lovar mig själv rätt ofta att jag aldrig mer ska dricka ens en droppe alkohol, så även imorse. Vaknade upp hemma hos Sebastian och Julia vid halv nio och mådde minst sagt pyton. Jäktade ner till tåget och lyckades på sekunden hinna med det då biljettmaskinen krånglade och jag var tvungen att hoppa på utan biljett, och då sedan istället betala 70 kronor för att få komma hem till Stockholm. Skivan igår var verkligen lyckad. Vi gick dit ett litet gäng med inställningen att vi skulle ha brutalt kul och det lyckades vi verkligen med.

Imorgon sätts betygen så från och med idag fram till studenten är det obligatorisk närvaro på att sitta och pilla sig i naveln i ett kvavt klassrum. Uppskattas inte! Ikväll ska jag pyssla om mig själv lite, hårinpackning, peel-off ansiktsmask och lite pedikyr. Välbehövt då flertalet människor idag påpekade hur risig jag såg ut. Jag köpte föresten skor idag, svarta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0