Sista helgen som ung och dum

Sista helgen innan studenten och självklart måste man ta tillvara på varje minut. Gårdagen spenderades på Isabels studentmottagning ute på Ekerö med rosé och massa skratt. Hem från landsbygden för att svida om inför kvällens bravader som slutligen utspelade sig på Pontus by the sea med Mikaela. Det var drygt ett år sedan jag besökte älskade Pontus men kärleken var kvar, oförändrad. Kan tänka mig att spendera även denna sommar där sipprandes Mojjitos och Appeltinis.

Idag tänkte jag spendera hela förmiddagen i solen på terrassen för att sedan ta mig ut till Bromma för att fira Nalle och Rebecca som har gemensam födelsedagsfest. Ikväll kommer jag grilla på Kungsholmen med lite vänner och klasskompisar då Cristina ställer till med partaj.

Hoppas ni har en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Isse

Wii! Mitt namn står med i din blogg;)

2008-06-02 @ 23:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0