Och solen gick upp

Finns det något underbarare än att cykla hem (eller cykla och cykla, sitta på pakethållaren) i det svaga ljuset från soluppgången, lite lagom rund under klackarna och känna hur sommaren är på ingång?

En trevlig middag hemma hos en god vän här i stan ledde till en helvettesresa till Uppsala med tågkrångel och ersättningsbussar. Lagom sent anledde vi till Platina och nykter och stressad som jag var blev jag århundradets bitterfitta som Sebastian fint uttryckte det. En shot och en drink senare var jag på gång och manövrade dansgolvet. Efter stängning tog vi en tur förbi Daniels residence på Luthagsesplanden för lite lemonad och fazer. Vid 04 intog jag jakobs pakethållare, med Andreas Kleerup i öronen - och åkte hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0