Kallt krig

När 27 viljor ska komma fram gällande val av musik till flaket är det lätt hänt att det framstår lite irritation och gnabb. Någon vill ha grov hiphop, en annan hårdrock. Någon vill ha turkdunk och andra vill ha house. Jag kommer snart ge upp det här. Har nu suttit och klippt och mixat i flera timmar och för varje timme som går så närmar sig studenten och allt jag inte har hunnit göra gör mig ännu mer stressad.


Idag fick jag äntligen träffa älskade Jade som spenderat ett år i USA. Mötte upp henne och lite andra fina människor på Spymlan som förövrigt var väldigt fräscht. Imorgon ska jag dock vara klar med den här skiten och spendera dagen i Humlegården med mina flickor. Lite sol och thaimat är aldrig fel såhär i sommarvärmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0