Recap

Milano var fantastiskt, mitt ressällskap Elisabet likaså! Vi struttade runt hela dagarna i kvarteren kring Piazza del Doumo, åt världshistoriens godaste glass vid Monte Napoleone, drack ännu godare vin på världens mysigaste restaurang vid San Lorenzo och hade det allmänt gott i fyra dagar.



Vi hittade även världens vackraste man vid ett café på Via Pisani. Jag kunde inte sluta stirra och Elisabet försökte rädda situationen genom att smygfota honom, vilket blev mindre lyckat.



Efter en kort övernattning hemma hos far begav jag mig direkt ut till Stockholms skärgård och har sedan i tisdags sunkat runt i otvättat hårt och tre storlekar försmå foppa-tofflor. Jag har läst böcker och tagit iskalla kvällsdopp i min ensamhet, precis som jag vill ha det. Imorgon ska mammas födelsedag firas med Mamma Mia och middag på Gondolen och på måndag är semestern slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0