Dagen

Mitt jobb håller på att döda mig. Trots att jag inte presterat ett jäkla dugg idag var jag svimfärdig redan innan lunch och ville inget annat än att gå hem och dra täcket över huvudet. Jag är i stort behov av semester och då alla andra redan verkat gå på semester av mina tomma samtalslistor att dömma, anser jag att jag borde få ledigt från och med nu. Jag hatar verkligen att sitta och göra ingenting med när jobbsökandet står mer eller mindre stilla under juni och juli så har jag inte mycket annat att göra än att sitta med headsetet på huvudet och pilla mig i naveln.

Imorgon blir det dock andra bullar då det vankas grillning och rosé på min terrass med mina underbara flickor. Sen kväll och tidig morgon kommer vi spendera på Karlbergs slott där det skall drickas drinkar och dansas med kadetterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0