After Pontus

Igår blev det ingen lugn hemmakväll som jag från början hade tänkt mig. Lova meddelade vid midnatt att det var Pontus by the sea som stod på schemat så jag svidade om från pyjamas till min röda favoritklänning, slängde på mig ett par klackar och begav mig in till stan. Pontus är som det alltid är, helt underbart - jag blir aldrig besviken. Då de stängde redan klockan ett och mer eller mindre slängde ut oss halv två så drog vi vidare till något mysko ställe i gamla stan som hette After, dock till min stora besvikelse då vi egentligen var på jakt efter en gayklubb med fantastiska gaykillar. Det blev hur som helst en väldigt rolig kväll och lite efter tre befann jag mig i sängen igen, i min pyjamas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0