Tisdag

Nu börjar det verkligen dra ihop sig inför nyår. Bollingern ligger redan på kylning och jag har sett till att alla kläder är på plats så det inte blir som alla andra år då man upptäcker en kvart innan man ska gå att man inte har några hela strumpbyxor eller att platttången lagt av. Nej, i år ska det bli en bra nyårsafton utan tjaffs med pojkvänner, way to much alkohol och bråk med diverse krogvakter. Fast det är ju trots allt amatörernas afton i allra högsta grad.

Btw så har mamma fått för sig att vi ska fira någon form av amerikansk jul lite i efterskott här hemma så det första jag fick se när jag stack huvudet utanför dörren imorse var en gigantisk död fågel i vårt kök - sedan dess har jag stannat på mitt rum. Nu vill hon dessutom att jag skippar tightsen och I heart NY-tishan för att sätta på mig något anständigt. Krävande kvinna det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0