Onsdag

Godmorgon cupcakes! Jag är idag segast i världen och har försökt ta mig ur sängen fyra gånger men har mer eller mindre ramlat ner igen och somnat om. Min dygnsrytm har blivit lagom fucked-up. Idag ska jag fixa lite med receptbok nummer två vilket innebär att jag, idag också, kommer vara irriterad och täckt i karlssons klister. Men, vad gör man inte för sina hårt arbetande vänner som lägger över allt julklappsansvar på mig?

Jag är för övrigt så rastlös att mina ben lever sitt eget liv. Jag vill gå ut och dansa nu nu nu. Men imorgon blir det iaf den traditionsenliga torsdagsutgången med Lova minus Arman. Vart vi går och hur galet det blir återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0