Thank god for thuresdays

Nu är det verkligen hög tid för mig att skärpa mig och sluta gå och och härja mitt i veckan. Fast nu när jag är unemployed har jag all tid i världen att vara bakfull och tycka synd om mig själv. Och även om jag mår rätt pyton idag så är det helt klart värt det - gårdagskvällen var fantastiskt rolig!

Jag och Lova började på Tabac med ett glas vin och hetsiga diskussioner om Stadsmissionen och vi rörde oss sedan, med Nici som anslöt, till Berns och 2.35:1 för att fira Armans födelsedag en dag i förskott (Grattis Arman!). Rasperry-Mojitos, X-antal för många rena shots och jag mådde prima. Dansade till extremt udda electromusik och hade det allmänt bra. En calvados senare och jag satt i en taxi hem, lagom grön i ansiktet men fortfarande på topp.

Ikväll ska jag vara hemma med kära Idol och imorgon måste jag upp med tuppen för att förbereda inför min lilla födelsedagstillställning och utgång - det kommer att bli fab!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0