Mitt i veckan

Det händer mycket just nu. Mycket tråkigt men jag har även lite kul att se fram emot. 
Igår blev jag meddelad av min konsultfirma att företaget jag är uthyrd till måste göra sig av med mig omedelbart då jag tydligen är för dyr (hey, jag tjänar under 100 kr i timmen) - så på fredag jobbar jag min sista dag. Och inte känns det lönt att söka något nytt jobb då jag endå bara kan jobba december ut och halva januari. Så hela nästa vecka tänker jag fira min födelsedag, för mig själv. Jag börjar på lördag med middag med mina fina flickor, coctails och utgång. På söndag blir det lunchbjudning för nära och kära (med andra ord, släkt och mina föräldrars vänner) och på måndag blir det någon form av middag igen då jag inte tänker sitta inne på min födelsedag samt nästa helg ska det firas i Uppsala med fina folket.

Imorgon ska Armans födelsedag firas lite i förskott så det blir Berns för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0