En bättre dag

Förutom det halvt misslyckade julbaket har jag haft en fantastisk dag. Afternoon tea på Grand Hotell med min gudmor och gamla barndomskompis var sjukt trevligt och bortsett från att jag inte är något vidare förtjust i te så var det fab. Extremt goda scones med chokladbitar, laxrullar med rysk kaviar, toast med räkor, toast med karl-johansvamp och ädelost och sist men inte minst ett fat med otroliga små bakelser som jag bara ville rama in för att de var så söta.

Nu på kvällen bar det av hem till Li och Daniel där jag och Lova stannade kvar till tvåtiden och drack vin och pratade om allt mellan himmel och jord. Sjukt spontant och extremt trevligt. Li och Daniel är verkligen ett sådant där roligt par som man inte behöver oroa sig över ska spendera en hel kväll med att ignorera de ensamma singlarna och istället sitta och kyssas febrilt i soffan. nej som sagt, riktigt lyckad kväll och dag. Nu har jag druckigt ett glas vin förmycket och borde sova - inte blogga.
Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0