December 10th

När jag blev arbetslös så trodde jag att jag skulle ha all tid i världen att blogga men jag hade klart fel. Inte för att jag gör något vettigt om dagarna - jag går upp vid elva och sitter vid datorn någon timme, äter någon taskig lunch och kollar på amerikansk TV när den är som sämst, typ doktorn kan komma, Ellen, ja ni förstår. Sedan röjer jag undan lite i mitt rum och finslipar lite så att allt hänger perfekt i garderoben och sedan är dagen mer eller mindre slut.

Igår spenderade jag dagen framför Gossip Girl då senaste avsnittet var så bra att jag var tvungen att kolla på det två gånger på raken. Efter det blev det lite julklappsshopping med Erica (hon shoppade, inte jag) och sedan en väldigt trevlig middag på Vapiano.

Idag ska jag äta lunch med finaste Elisabet på Pong, vilket lär ta sin tid, och sedan ska jag nog hem och städa lite. Vilket kul liv jag har. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0