Att göra sina egna julklappar

I år har jag fått för mig, nu när jag har så mycket dötid att slå ihjäl, att det vore en väldigt trevlig idé att snickra ihop lite julklappar själv istället för att bara rusa in på NK och slita åt sig första bästa som jag brukar göra. En trevlig bok med mina favoritrecept tänkte jag kunde bli en kul grej till mamma och åke och jag inhandlade igår en väldigt snygg, svart, pärmbok och har idag printat ut recept som är snyggt skrivna. Sedan kommer vi till biten då jag ska börja pyssla med det här och jag kan erkänna att jag aldrig vart någon expert på att rita bra eller klippa rakt. Så nu sitter jag här, med en kladdig svart skrivbok med inklistrade vita recept med limmfläckar på och själv är jag mer eller mindre täckt med Karlssons klister från topp till tå. God jävla jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0