Tisdag

Idag har det gått bättre på jobbet. Hjälpte ytterligare ett pastorat med annonsering men fick magknip när annonsen väl skulle läggas upp. Det visade sig att det inte bara var en notis om tre lediga tjänster utan 3 lediga tjänster med flertalet pdf-sidor annonser, jätteroligt. Och medan allt krånglade och hoppade och ändrade radavstånd höll jag på att dö. darling Bells lyckades dock lugna mig med choklad - och hasselnötsmuffins och en promenad genom Gamla stan.

Imorgon blir det power-sell och sedan "Onsdagar med Bella och Johan" som är ett nytt koncept för att tvinga alla till umgänge en gång i veckan. Imorgon blir det vin på snapps och har jag och Bellsi sålt riktigt bra på dagen så tänkte vi sätta på oss kalasskorna och gå ut och dansa.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag fullkomligt Älskar din Blogg! Tack för all underbar läsning

2008-08-12 @ 22:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0