Helgen

Helgen har vart bra på många sett och vissa saker hade jag gärna fått ogjorda. I fredags var jag på tidernas trevligaste kräftskiva på Hotell Linné där det sjöngs snapsvisor, åts en och annan kräfta och dracks desto mer skakade shots. Det dansades en del och sedan blev det en relativt tidig hemgång för min del.

I lördags var jag väldigt kultiverad och mysig. I sällskap av mitt favoritpar, Bella och Chris, så promenerdes det på Djurgården och vi hann även med en visit på Vasamuséet till Chris stora lycka. En tallrik korv med pommes senare så begav jag mig hemmåt för att svida om inför Anderfalks fantastiska modevisning på kulturhusets tak. Fantastiska kreationer jag jag blev blixtförälskad i en svart volang-lager-på-lagerklänning som jag väldigt gärna skulle svansa runt i i Paris. Efter visningen blev det en Erin Sedgwick-coctail på Riche och sedan hem tidigt för lite sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0