Den här helgen har jag;

- Åkt båt med tre av världens goaste killar
- Trillat av vattenvåfflan i typ 45 knop och vart nära på att dö
- Firat min rock'n'roll-bror som fyllde 40
- Väntat alldeles för länge på min kycklingfilé på Zanzibar
- Tummat på ett underbart armband från Hermes som jag är väldigt sugen på att lägga skatteåterbäringen på
- Vart fullast i Uppsala, röjt till mina ballerinas totalt och trillat av cykeln

Sammanfattningsvis kan man säga att jag är ganska många hundralappar fattigare, och skadad. Men jag har haft kul och imorgon börjar jag jobba med världens bästa darling Bells, det ska bli underbart att få spendera dagarna med henne igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0